Returnare și schimb
Returnare și schimb
Compania noastră gestionează returnările și schimburile de produse de calitate
corespunzătoare în conformitate cu Legea protecției consumatorilor.
Termene de returnare și schimb
Returnarea și schimbul produselor sunt posibile în termen de 14 zile de la
primirea lor de către client.
Procesul de returnare
Returnările se efectuează după o înțelegere prealabilă.
Condiții pentru returnarea produselor de calitate
corespunzătoare
Notă! Toate produsele de calitate corespunzătoare disponibile pe site-ul
nostru „Pixsel.ro” pot fi returnate sau schimbate!
Ce sunt produsele de calitate corespunzătoare?
Produsele de calitate corespunzătoare sunt acele articole care: nu au fost
utilizate, și-au păstrat proprietățile comerciale, sigiliile, etichetele,
ambalajul original și documentele care au fost livrate împreună cu produsele.
Doriți să returnați un produs? Ce trebuie să faceți?
Pentru a aranja o returnare, sunați la numerele de telefon menționate în
secțiunea „Contact”. Returnările sunt procesate pe baza informațiilor furnizate
în documentul de livrare la momentul primirii.
Cine suportă costurile de transport pentru returnare?
În cazul unei returnări, nu acoperim costurile asociate serviciilor de livrare,
inclusiv: deplasările curierilor sau costurile de transport prin serviciile de
curierat către alt oraș, așa cum este indicat în declarație (documentul de
livrare). În cazul refuzului de a accepta produsele, costul serviciului de
livrare este suportat de cumpărător.
Când vor fi returnați banii?
După primirea și verificarea produselor de către depozitul nostru, fondurile
vor fi rambursate în contul din care s-a efectuat plata în termen de 15 zile
lucrătoare.
Doriți să schimbați un produs? Ce trebuie să faceți?
Pentru a aranja un schimb, sunați la numerele de telefon menționate în
secțiunea „Contact”. Schimbul produselor se efectuează pe baza informațiilor
furnizate în documentul de livrare la momentul primirii.
Cine suportă costurile de transport pentru schimb?
În cazul unui schimb, nu acoperim costurile asociate serviciilor de livrare,
inclusiv: deplasările curierilor sau costurile de transport prin serviciile de
curierat către alt oraș, așa cum este indicat în declarație (documentul de
livrare). În cazul refuzului de a accepta produsele, costul serviciului de
livrare este suportat de cumpărător.
Când va fi expediat produsul de schimb?
După primirea și verificarea produselor care nu corespund așteptărilor
dumneavoastră, un alt produs selectat va fi expediat în termen de 1-3 zile
lucrătoare.
Ce să faceți dacă observați deteriorări sau defecte la
primirea produselor?
Dacă observați deteriorări/defecte ale produselor la primire, trebuie să
întocmiți un raport privind starea produselor în prezența reprezentantului
firmei de curierat și să ne informați cu privire la numărul acestui raport și
la cantitatea produselor deteriorate. Returnarea sau schimbul produselor
defecte se efectuează pe baza informațiilor furnizate în documentul de livrare
la momentul primirii.
Cine suportă costurile pentru
returnarea/schimbul produselor defecte?
În cazul produselor defecte, noi suportăm costurile de livrare în ambele
sensuri.