0 Favorite

Returnare și schimb

Returnare și schimb
Compania noastră gestionează returnările și schimburile de produse de calitate corespunzătoare în conformitate cu Legea protecției consumatorilor.

Termene de returnare și schimb
Returnarea și schimbul produselor sunt posibile în termen de 14 zile de la primirea lor de către client.

Procesul de returnare
Returnările se efectuează după o înțelegere prealabilă.

Condiții pentru returnarea produselor de calitate corespunzătoare
Notă! Toate produsele de calitate corespunzătoare disponibile pe site-ul nostru „Pixsel.ro” pot fi returnate sau schimbate!

Ce sunt produsele de calitate corespunzătoare?
Produsele de calitate corespunzătoare sunt acele articole care: nu au fost utilizate, și-au păstrat proprietățile comerciale, sigiliile, etichetele, ambalajul original și documentele care au fost livrate împreună cu produsele.

Doriți să returnați un produs? Ce trebuie să faceți?
Pentru a aranja o returnare, sunați la numerele de telefon menționate în secțiunea „Contact”. Returnările sunt procesate pe baza informațiilor furnizate în documentul de livrare la momentul primirii.

Cine suportă costurile de transport pentru returnare?
În cazul unei returnări, nu acoperim costurile asociate serviciilor de livrare, inclusiv: deplasările curierilor sau costurile de transport prin serviciile de curierat către alt oraș, așa cum este indicat în declarație (documentul de livrare). În cazul refuzului de a accepta produsele, costul serviciului de livrare este suportat de cumpărător.

Când vor fi returnați banii?
După primirea și verificarea produselor de către depozitul nostru, fondurile vor fi rambursate în contul din care s-a efectuat plata în termen de 15 zile lucrătoare.

Doriți să schimbați un produs? Ce trebuie să faceți?
Pentru a aranja un schimb, sunați la numerele de telefon menționate în secțiunea „Contact”. Schimbul produselor se efectuează pe baza informațiilor furnizate în documentul de livrare la momentul primirii.

Cine suportă costurile de transport pentru schimb?
În cazul unui schimb, nu acoperim costurile asociate serviciilor de livrare, inclusiv: deplasările curierilor sau costurile de transport prin serviciile de curierat către alt oraș, așa cum este indicat în declarație (documentul de livrare). În cazul refuzului de a accepta produsele, costul serviciului de livrare este suportat de cumpărător.

Când va fi expediat produsul de schimb?
După primirea și verificarea produselor care nu corespund așteptărilor dumneavoastră, un alt produs selectat va fi expediat în termen de 1-3 zile lucrătoare.

Ce să faceți dacă observați deteriorări sau defecte la primirea produselor?
Dacă observați deteriorări/defecte ale produselor la primire, trebuie să întocmiți un raport privind starea produselor în prezența reprezentantului firmei de curierat și să ne informați cu privire la numărul acestui raport și la cantitatea produselor deteriorate. Returnarea sau schimbul produselor defecte se efectuează pe baza informațiilor furnizate în documentul de livrare la momentul primirii.

Cine suportă costurile pentru returnarea/schimbul produselor defecte?
În cazul produselor defecte, noi suportăm costurile de livrare în ambele sensuri.